رادین جونمرادین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

قشنگ ترین بهانه زندگیم

اولین ماهگرد تولد پسر عزیزم رادین

1393/6/15 13:41
نویسنده : مامان نازیلا
663 بازدید
اشتراک گذاری

برام هیچ حسی شبیه تو نیست

تو پایان هــــر جـــستجوی منی

تمـــاشـــای تو عین آرامــــــشه

تو زیبــــــــا ترین آرزوی مـــــنی

رادینم قلبم نفسم زندگیم یک ماهگیت مبارک.بوس

شاهزاده من 1 ماهه شدی. یک ماه سخت اما شیرین و خواستنی.  سخت از اون جایی که پسرم شما اکثر شبها رو تا صبح بیدار میموندی شاید دل پیچه داشتی و شاید هم شب و روز دنیای ما با شب و روز  بهشت شما فرق داشت و از یک طرف  عزیز دلم، منم هنوز خوب نشده بودم راستشو بخوای بدتر هم شده بودم حتی یک شب کل بدنم خشک شد طوری که اصلا" نمی تونستم حرکت کنم و تنها چیزی که مثل همیشه دلگرمم می کرد وجود یه فرشته آسمونی بود  که در تمام لحظات  سختی با ما بود. مادر جون مثل یک فرشته مهربون تمام این شبها و روزا بیدار بود و مراقب ما بود. خدایا نگهدارش باش .محبتبوس

پسر نازنینم یک ماه که تو به دنیا و به زندگیم رنگ و بوی دیگه ای دادی و یک ماه که من به یمن وجود تو معنای مادر بودن را حس می کنم و تمام لحظاتم در این ماه به عزیزترینِ لحظه های زندگیم  تبدیل شدند.

لحظه ی دنیا آمدنت، اولین شیر خوردنت...

لحظه های نفس کشیدنت کنارم ...

لحظه ی که بند نافت افتاد و ...

لحظه هایی که خوابی و لحظاتی که بیداری ...

  وزن و قد 1 ماهگی پسر عزیزم       وزن: 4 کیلوگرم         قد: 55 سانتی متر

پسرم  تو زیباترین هدیه خداوندی... برایت بهترینها را آرزو میکنم... دوستت دارم...

 

آرزو دارم دلـــــت از غصه ها خـــــالی شود

سهم تو از زندگی، یک عمر خوشحالی شود

 

رادین عزیزم در اولین روزهای پس از تولد

پسر عزیزم راحت و آروم تو تختش خوابیده

اینم عکس خوشگلت از نزدیک

ای جانم! انگشت خاله رو گرفتی دستت!

رادین در اغوش باباش

 

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان بهار
15 شهریور 93 14:35
رادین جون یکماهگیت مبارک
فاطمه & فائزه
16 شهریور 93 16:16
سلام نااااااااازی خدا حفظش کنه به وبلاگ داداشی ما امین جون سر بزنید خوشحال میشیم اگه با تبادل لینک موافقید بگید نظر فراموش نشه لطفا
مامان حديث
16 شهریور 93 16:29
سلام دوست عزيزم من حديث دختر شيطون بلا هستم به وبلاگ من سر بزنيد خوشحال ميشم بياييد با هم دوست بشيم.