رادین جونمرادین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

قشنگ ترین بهانه زندگیم

برای رادینم

1393/5/21 17:5
نویسنده : مامان نازیلا
462 بازدید
اشتراک گذاری

به نام آنكه تمام هستي ما در دست اوست.

 

پسرعزیزم این وبلاگ یه دفتر خاطراته، از آنجا که تمام لحظه هايي که با تو دارم براي من شيرين و زيباست، مي خواهم هميشه در خاطرم بماند‌، تا بعدها تو هم بخوانی و از شيرينی دنيای كودكی ات بی خبر نباشی و ديگران نيز در لحظات زيباي ما شريک باشند. رادین عزيزم تمام احساسم را برایت می نویسم و تقدیمت می کنم امید دارم شادیهایت را ببینم. دوستت دارم .

فرشته قشنگم 11 ماه و 14 روز از تولدت گذشته و من از امروز شروع به نوشتن می کنم اميدوارم اين تاخير رو بر من ببخشي ولي خستگي و قبولی من در ... همزمان با تولد شما مزيد علت بوده.

عزيزم، من و بابات تویه روز قشنگ تابستونی 6 ام شهریور سال 85 که مصادف بود با میلاد امام حسین، با هم ازدواج کردیم و بعد از 6 سال  تصمصم گرفتيم كه صاحب دردانه اي   بشيم كه زندگي مون رو شيرين تر كنه در نتيجه دست به دعا برديم و تورو از خدا خواستیم. كمي ازين تصميم نگذشته بود كه خدای مهربونمون تو فرشته آسمونی رو به ما هدیه کرد اونم تو روزی که اصلا" انتظارشو نداشتیم  تو هفتمین سالگرد ازدواجمون 7 شهریور سال 92، خدایا شکرت نگهدارش باش.

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان و بابا
21 مرداد 93 17:54
سلام رادين جون منم حديث جونم تازه وبلاگ باز كردم به من هم سر بزن. [سلام حدیث جون مرسی که به من سر زدی تو اولین دوستم تو نی نی وب لاگی بازم پیشم بیا ]
زندگی از آ...تا...ی
22 مرداد 93 15:07
سلام دوست عزیزم. و با آرزوی خوشبختی برای شما
خاله نیلوفر
24 مرداد 93 12:00
سلام رادین جون تو خیلی خوشگلی. از عکسهای خوشگلت بازم برامون بذار. دوستت دارم