رادین جونمرادین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

قشنگ ترین بهانه زندگیم

سیسمونی

1393/5/22 14:55
نویسنده : مامان نازیلا
1,054 بازدید
اشتراک گذاری

ناز پسرم، خانم دکتر مهربنتون گفتن آقا پسر خوشگل ما، دلش برای همه تنگ شده [تصویر: cheerleader3.gif]و  قرار یکم زودتر بیاد . اولش یکم هول شدم ولی چون من و مادر جون و پدرجون و خاله نسیم و خاله نیلوفر و  بابایی از مدت ها قبل تدارک سیسمونی رو دیده بودیم، همه چی به نحو عالی آماده شد. راستشو بخوای از اردیبهشت ماه شروع کردیم و با مادر جونت  با وسواس تمام و با کلی عشق همه وسایلتو خریدیم . وقتی خریدارو می آوردم خونه کلی ذوق می کردم  تا مدتها نگاهشون می کردم. حالا که قرار شده بود تو زودتر بیای پیشمون سریع دست بکار شدیم پدر جون تخت و کمدت آورد و روز جمعه همگی با هم کارهای اتاقت رو تکمیل کردیم. دست همشون درد نکنه واقعا" زحمت کشیدن و سنگ تموم گذاشتن و یه اتاق دوست داشتنی برای فرشته من درست کردن [تصویر: 358619_fs6avqu9vlnx9g89.gif].

رادینم، امیدوارم همیشه سلامت باشی و بتونی از وسیله هایی که داری به خوبی استفاده کنی.

بعد هم مهمونا رو که خانواده بابایی بودن روز شنبه 2 شهریور 92 دعوت کردیم و برات یه جشن سیسمونی گرفتیم. خیلی خوب بود و همه خوششون اومده بود عکسهای قشنگت را هم  برات میزارم تا همیشه برات یادگاری بمونه پسرم.

 

این اتاقت به همراه کمد اسباب بازیهات که مادر جونت واست خوشگل کرده

این ساعت را که ست تختت هست برات خریدیم که بابایی نصبش کرد.

این هم تشک لحاف توی تختت.  امیدوارم دوست داشته باشی.

این هم تخت قشنگت

اسباب بازی های خوشگلت

قطار مادر جون و پدر جون از بانه به سفارش خاله نیلوفر برات گرفتن ! زودتر بزرگ شی راهش بندازیم نازم!

این هواپیما را چند سال قبل اینکه به دنیا بیایی خاله نیلوفر از مکه برات اورده.

ای

اینم هاپیلیه!!مال مامانت تو جشن ولنتاین بابایی برای مامانت خریده .

کی می شه تو توی اینها غذا بخوری عزیز دلم؟

دندونی، ناخن گیر، پستونک، شیشه شیر فین گیر و برس شونت

لوازم بهداشتیت عزیز دلم

این کتاب داستانا رو مامان نازیلا با عشق برات خریده.

این هم کمد لباسهات.

انشالله لباس دامادیت!

جورابها، پاپوشها،کفشها، کلاهت و لباسای تو خونت.

حوله حمومت شاهزاده

لباسات اینقدر زیادن که نمی شه عکس همشون برات بذارم . عکس چندتاشون انتخابی برات می ذارم.

کاپشن شلوارت

اینم چکمه های نازت!!!!!

عاشق این لباستم. این لباس با کفشش من و بابابایی از مکه  برات خریدم!

جورابای خوشگلتو خاله نسیم برات خریده

چقدر این مچ بندت دوست دارم رادینم .

این هم کریرت، ساکت، روروکت خوشگل مامان

وان و اسب آبیت

بالش و پتوی دم دستی ات! و گهواره کنار تخت مادر، عزیز مادر...

اینم پدر جون برات درست کرده زدیم در اتاق شما که معلوم باشه اینجا اتاق پسملی ما هست.

پسندها (10)

نظرات (2)

مامان ریحانه
18 شهریور 93 17:34
چقدر وسایلت لباسات و اتاقت خوشگله
مریم
19 آذر 93 10:29
سیسمونیه خیلی خوشگلی بود. به اندازه. خدا حفظ کنه کوشولو رو. البته الان دیگه مردی شده آقا پسر