رادین جونمرادین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

قشنگ ترین بهانه زندگیم

اولین کلمه زندگی: اده

1393/7/26 9:04
نویسنده : مامان نازیلا
489 بازدید
اشتراک گذاری

ماه پاره ی من گل خوش خنده زندگیم رادین عزیزم

 

این روزا خیلی شیطونی میکنی و با کارهای جدیدی که میکنی ما رو خوشحال و ذوق زده  میکنی.

اول نشستن کامل رو یاد گرفتی بعدشم تونستی  روی دست و پا بایستی اما بلد نبودی دستهات  رو جلو ببری که چهار دست و پا بری  اما زود یاد گرفتی و الان همچنان سینه خیز می ری، یعنی وقتی یه اسباب بازی رو می زاریم جلوت، پاهات رو جمع می کنی تو دلت و دست هات رو هم زیر سینه ات، سرت رو می کشی جلو و این شکلی خودت رو می بری جلو و می رسی به هدف....با اون 2 تا دندون خوشگلت گازهایی که میگیری داد آدم رو در میاره  و رد اون دندونهای نقلیت به جا میمونه. وقتی صدات میکنیم به طرف کسی که صدات کرده برمیگردی یعنی اسم خودتو میشناسی، سعی میکنی همه چی رو بگیری در کل کنجکاوی های جیگر ما خیلی زیاد شده... مدامم خنده روی لب های خوشگلته و حتی وقتی باهات بازی نمی کنیم، فقط به صورت هامون نگاه می کنی می خندی. حسابی همه رو به خودت وابسته کردی. راستی پسر خوشگلم غذا خوردنتم بهتر شده... خودتم خیلی خوشمزه شدی که آدم دلش میخواد بشینه گازت بگیره و بخوره بوسبوس.

و اما از همه مهمتر آقا پسرم این ماه اولین کلمه زندگیشونو گفتن اده یعنی بده . جریان از این قرار بود که یه گلدان با گلهای رز روی میز غذا خوری خونه مادر جون ایناست که آقا رادین به خاله نیلوفر گفتن اده یعنی گلدان بده این اولین حرف پسرم و اولین خواستشون بود قربونت برم عزیزدلم. بعد از این ماجرا خاله نیلوفر برای اینکه آقا کلمشونو رو دوباره تکرار کنن آلبمشونورو گرفتن جلوی آقا رادین پسرم هم دوباره گفتن اده و خاله آلبوم رو داد و خوشگل آقا از این فرصت به نحو احسنت استفاده کردن و جلد آلبومو پاره کردچشمک .

8 ماهگیت مبارک باشد آقای کوچکشِکـْـلـَکْ هآے خآنومے

  وزن و قد 8 ماهگی پسر عزیزم       وزن: 600/8 کیلوگرم        قد: 72سانتی متر

 

رادین عزیزم با صدای هر خنده نازت وحتی گریه قشنگت جانی دوباره گرفته ایم و در همه این لحظات هزاران هزار بار خداوند را برای این نعمت بسیار بزرگی که به ما بخشیده شکر گزار بوده ایم.

عکسای 8 ماهگی شاهزاده من

ناز پسرم بعد حمام

فدای اون خنده قشنگت بشم منبوس

با سرعت خودتو رسوندی به جعبه شکلاتآرام

 

پسندها (4)

نظرات (2)

آرنیکا
27 مهر 93 11:54
با سلام خدمت مامانی و بابایی من یه وبلاگ با عنوان طراحی و روتوش عکس درست کردم که با هزینه خیلی پایین اینکارو انجام میدم خوشحال میشم از نمونه کار ها دیدن کنید با تشکر آرنیکا
مامان سارا
2 آبان 93 22:04
عزیز دلممممممممم چه نازه این کوچولومون