رادین جونمرادین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 21 روز سن داره

قشنگ ترین بهانه زندگیم

اولین مروارید

1393/7/20 14:26
نویسنده : مامان نازیلا
538 بازدید
اشتراک گذاری

خبر بدین به قندون رادین در آورده دندون

فرشـــته مـــهربون آورده براش یه دندون

 رادین جون تو هفت ماهگی اولین مروارید سفیدت❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ از لثه ظریفت بیرون زد و کلی خوشگلتر شدی مامان جون خیلی خواستنی شدی  البته اینم بگم بعد از اینکه چند شب اذیت شدی و بد خوابیدی و هم اینکه کلی آب دهنت اومد، بالاخره تونستی 2 تا دندون کوچولو اون پایین در بیاری ولی خدا رو شکر تب نکردی. عزیز دلم یکم هم بی تاب دندونای دیگت هستی که داره درمیادخطا. همش دوست داری گاز بگیری و همه چیز رو محکم با لثه هات بگیری، دستت هم که همش تو دهنته گلم. ایشالله بقیه دندوناتم راحت دربیاد.

پسر خوشگلم اول تصمیم داشتم برات جشن دندونی بگیرم و همه رو دعوت کنیم ولی چون دندون درآوردن شما همزمان با تموم شدن مرخصی زایمان من بود و دیگه داشتم می رفتم سر کارخاطره و سرم حسابی شلوغ بود، مادر جون فرشته مهربون باز هم مثل همیشه محبتشو برای من و شما تموم کردند و زمانی که من سر کار بودم برات آش دندونی درست کردن که خیلی خیلی خوش مزه شده بود و بعدش با خاله نسیم خاله نیلوفر اونا رو تزیین کردن و به همه فامیل پخش کردن دستشون درد نکنه ولی حیف یادشون رفته بود که از آش دندونی شما عکس بندازنغمگین . من و رادین خیلی دوستتون داریم.فداتون

  وزن و قد 7ماهگی پسر عزیزم       وزن: 8 کیلوگرم         قد: 70سانتی متر

 

 رادین جان تولد اولین مروارید لبخندت مبارک

عکسای خوشگل 7 ماهگی ناز پسرم

قربون قد و بالات برم منبوس

آقا رادین تو مهمونی مشغول خوردن کفششون هستند

پسندها (6)

نظرات (7)

مامان نازنین زهرا
23 مهر 93 13:38
مبارک باشه رادین کوچلو...خسته نباش مامان رادین
مامان جوجو
23 مهر 93 13:47
سلام عزیزم .رادین جون مبارکت باشه خاله به سلامتی . انشاا.. همه ی دندونات راحت راحت در بیان و اذیت نشی خاله جون
hanieh
24 مهر 93 15:04
سلام. وبلاگ زیبایی دارین اگه به من هم سر بزنین و نظرتونو بگین خوشحال میشم
مامان مبینا
24 مهر 93 15:34
خیلی پسمله خوردنیهخدا حفظش کنه
خاله نسیم
24 مهر 93 17:53
عزیزه دل خاله مبارکه مبارک
فروشگاه دایانا
24 مهر 93 17:54
رادین جون عکسات و در کل وبلاگت خیلی خوشگله.دست مامان نازیلا درد نکنه. هر وقت فرصت دارید یه چرخی تو سایت فروشگاهی من بزنید. ممنونم. لازم نیست دستش رو بگیرید ورود اطفال هم آزاد است.
مادر جون فرشته مهربون
24 مهر 93 17:58
عزیز دلم مثل همیشه دوستت دارم. مرواریدهای دهانت مبارک باشه. (به همین زودی میخواهی گازم بگیری)