رادین جونمرادین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

قشنگ ترین بهانه زندگیم

سومین ماهگرد تولد پس عزیزم رادین

1393/6/25 9:54
نویسنده : مامان نازیلا
745 بازدید
اشتراک گذاری

یارب این نوگل خندان که سپردی به منش           می سپارم به تو از چشم حسود چمنش

 

3 ماهه که مادرت شدم!

3ماهه هر شب، به تو نگـــاه کردم و چشمام رو بستم.
3 ماهه به محــض بیدار شدنم تو بودی جلوی چشـــــمام.
3 ماهه شدم رادین، و کمتر نازیلا !

3 ماهه که عاشقی کردم با تو.
3ماه بوسیدمت، بوییدمت، دیـــــدمت!
مدهوش تو شدم.

رادینم اگر چه در این ماه اوقات تلخی داشتم که مسببش حسادت جاهلان ولی بدون عزیزم

تویی که بودنت به من همه چیز میدهد، هرجا بروی دلم دنبال تو میرود ...

عشق تو ،حضور تو ،به من نفس میدهد هوای بودنت

تو در قلبمی وتنها نیستی ،تو مال منی و همه ی زندگیم هستی ...

3 ماهگی ات مبارک پسرک دلبند من.  عاشقتم!

  وزن و قد 3 ماهگی پسر عزیزم       وزن: 800/5 کیلوگرم         قد: 61سانتی متر 

 

وقتی دنیا اومدی اندازه عروسکت بودی عروسک مامان!بوس

روز جمعه ١٧ آبان 92 مصادف با ٤ محرم همایش شیرخوارگان بود. شما پسر حسینی من در اولین محرم زندگیتون به یاد حضرت علی اصغر رفتی حسینیه اعظم زنجان ......

 

پسندها (6)

نظرات (3)

خاله نیلوفر
26 شهریور 93 18:43
اقا رادین یه نوزاد سه ماهه خیلی خوشگل و مودبی بودن اقا خوشگله دیروز ظهر برای اولین بار وقتی توپشون از دستشون افتاد زمین گفتن: اوفتاد بده [خاله نیلوفر مرسی دوست دارم ]
نی نی عکس
27 شهریور 93 17:36
ماشاالله چه نی نی نازی از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
مامان و بابا
27 شهریور 93 19:23
می خوام یه غنچه باشم میون باغچه باشم برگامو هی وابکنم،ببندم، وقتی که آفتاب می تابه بخندم برم به مهمونی شاپرک ها، قصه بگم برای کفشدوزک ها غنچه اسیر خاکه ، منتظرآفتابه وقتی که تشنه باشه،توآرزوی آبه تقديم به دوست خوبم تو آبي و من غنچه منتظرتما بيا بهم سربزن