رادین جونمرادین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

قشنگ ترین بهانه زندگیم

نوروز 93 و اولین مسافرت پسر گلم

1393/7/14 13:31
نویسنده : مامان نازیلا
491 بازدید
اشتراک گذاری

ناز پسرم 7 ماهه شدی

بهــــــار هـم از راه رسید

بهار که جای خود، تو زمستان را هم، بهار کرده ای

همین که باشی، بهار هم هست

اصـــــلا" بهــار، یعنی تو

 

امسال اولین بهاری هست که شما در کنار ما هستی. تو ایام عید شما چیزی به 7 ماهگیت نمونده بود که اولین مسافرت زندگیتو تجربه کردی اونم دسته جمعی. قبل عید واقعا سرم شلوغ بود تا اینکه روز پنجشنبه چند ساعت قبل از تحویل سال 93 به سمت شمال راه افتادیم شـ ـكلـك هاے پـ ـادشـاه وَ مـَ ـلکـ ـهتا لحظه تحویل سال کنار دریای زیبای خزر باشیم. مادر جون توی ماشین ما بود چون اون مثل یک فرشته مهربون همیشه مراقب شماست البته بگم  تو ماشین شما وااااااقعا" گل پسر بودی و اصلا ما رو اذیت نکردی و اکثر راه و خوابیدی. پدر جون و خاله نسیم و خاله نیلوفر هم توی ماشین خودشون  بودن. خلاصه از وقتی رسیدیم تا وقتی که برگردیم شما شاهزاده من همه رو مشغول خودتون کرده بودید. خیلی خوش گذشت آخه این اولین بار بود که من با نخودچیم رفتم مسافرت.

عصر بود که رسیدیم تالش. بعد اینکه جابجا شدیم آماده شدیم بیاییم کنار دریا تا یک سال تحویل رویایی داشته باشیم. هوا کمی سرد بود بابایی برامون آتیش روشن کرد  شکلک های محدثه، پسر عزیزم برای اولین بار دریا رو دیدی. تو ساحل بودیم داشتیم دریا رو نگاه میکردیم که سال تحویل شد مسافرای زیاد دیگه ای هم مثل ما ساحل دریا رو برای تحویل سال انتخاب کرده بودن کلی فشفشه روشن کردن و خوشحالی کردن پسرم شما یه جوری به دریا نگاه می کردی، کمی هم خسته بودی . رادینم بهترین سال تحول عمرم بود کلی دعا و آرزوی خوب برات کردم ...

زیبای من...

مثل ساحل آرام باش، تا مثل دریا بیقرارت باشند.

یه روزم رفتیم آستارا. همه مسیر رفت و برگشت خواب بودی. کمی تو آستارا خرید کردم، گلم کلا این چند روز مسافرت شمال بهمون خیلی خوش گذشت .

بعد از برگشتن از مسافرت بقیه  تعطیلات عید مشغول مهمونی رفتن یا پذیرایی از مهمونها بودیم. تو عید دیدنی هم همه عاشقت شده بودن. هرجا میرفتیم همه میگفتن چه پسر خوش خنده و نازی اسفند براش دود کنید طبق معمول بغل همه میرفتی و با همه مهربون بودی عزیزم.

خوشبختي من در بودن باتو ست، زيباترين گلهاي دنيا تقديم به تو

 

آقا رادین لحظه تحویل سال 93 ساحل تالش

پسر عزیزم رفته بود شهربازی

خوشگل آقا در حال تاب بازی

مسیر برگشت جاده اسالم به خلخال یه کباب خوشمزم نوش جان کردیمچشمک

آقا پسرم تو ماشین ، چه گل پسریه بوس

وقتی از مسافرت برگشتیم خونه این عکسای خوشگل ازت گرفتم

شاهزاده من برای اولین بار بدون کمک ایستاد

 

پسندها (6)

نظرات (3)

مادرجون فرشته مهربون
21 مهر 93 15:39
مامان نازیلا خسته نباشید، عالیست. رادین عزیزم، نوۀ گلم عاشقتم. [پاسخ : مادرجون فرشته مهربون خیلی خیلی دوستتون داریم]
خاله نیلوفر
21 مهر 93 21:59
عاشق اون دو تا عکسم که آقا رادین بلوز قرمز و شلوار سفید پوشیده، شیرین شیرین شیرین
مامان نازیلا
پاسخ
خاله نیلوفر دوست دارم
خاله نسیم
23 مهر 93 20:37
آفا رادین میشه یه کم از اون لپ های خوشگلتون به منم بدید.