رادین جونمرادین جونم، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

قشنگ ترین بهانه زندگیم

16 ماهگی

1393/10/24 14:00
نویسنده : مامان نازیلا
763 بازدید
اشتراک گذاری

تمام

نفسهای دیروز و امروزم و فردایم تقدیم تو...

پسر نازنینم ، عشق ناتمام من ، بهونه ی زندگی ام 16 ماهگی ات مبارک . رادین جون  اینروزا هوا خیلی سرد شده. شب یلدا هم از راه رسید.  شب یلدا طولانی ترین شب سال، آخرین شب پاییز و مقدمه ای بر زمستان.  امسال شب  یلدا  مصادف با شهادت امام حسن و رحلت پیامبر بود به خاطر همین  ما جشن شب یلدا نگرفتیم . اما شما پسر دوست داشتنی من یه مهمون خوشگل داشتی  که از راه دور اومده بود . جناب آقای فک آبی . خاله نسیم و خاله نیلوفر برای فک آبی دعوت نامه فرستاده بودن و ایشون هم فقط بخاطر شما گلم اومده بود تا شب یلدا پیش شما پسر عزیزم باشهچشمک . یلدات مبارک .

هر روز شاهد کسب یه مهارت جدید از پسر قشنگمون هستیم.  دیگه همه ی چیزهای دور و برت رو می شناسی. مثل لباسهای خودت .وقتی میگم رادین برو لباسهات Shirt 3رو بیار آماده بشیم بریم بیرون می ری و لباسهات میاری یا وقتی میگم رادین جون کنترل تلویزیون رو بیار و برای ما تلویزیون روشن کن فوری این کارو انجام میدی. تازه یاد گرفتی دماغت رو هم میگیری . الهی من قربونت برم با اون شیطونیهای بامزه ت.  عزیز دلم فقط ما موندیم این جیغای بنفشو از کجا یاد گرفتی !هروقت اراده کنی یه اتفاقی بیافته چندتا ازین جیغا میزنی و بعدشم محکم پاهاتو می کوبی روی زمین می خوای همه رو  تسلیم خواسته هات کنی! قربون قلدریات برم من خیلی دوست دارم.

خدایا به خاطر لمس تمام این لحظات شیرین پسرم تو را شکر میکنم

خدا جون برای قد کشیدنش.. راه رفتنش.. سلامتیش.. شیطنت هاش تو را شکر... الحمدالله

 

پسندها (10)

نظرات (11)

مامان ریحانه
11 بهمن 93 18:13
به به سلام نازیلا جون گل خانومی بالاخره با یه غیبت طولانی اومدی و من و خوشحال کردی عزززززززززززززیزم ماشالله رادین جون بزرگ شده فداش بشه خاله میگما چه فک آبی قشنگی آفرین به این همه سلیقه و ماشالله به هوش و استعداد رادین جون و کارهایی که انجام میده نازیلا جون اون جیغ بنفشا رو بیشتر بچه ها دارن کم و بیش اینم یه دوره ای که میگذره نازنین هنوز هم یه چیزی بر خلاف میلش باشه از این جیغ بنفشا میکشه عکسهای گل پسری خیلی قشنگن شیطنت ازش میباره اونجا که رفته تو ماهیتابه و اونجا که رفته زیر میز قربونش بره خاله همه ی این بوسا برای رادین طلا
تاپ بیسکوییت
11 بهمن 93 18:23
بیسکوییتهای ساده و شیک وارزان برای هر مناسبتی فقط 850 تومان
محمد
11 بهمن 93 18:54
بروزم بروزم بروزم بروزم با مطلب "پیشرفته ترین گدای دنیا/ عکس" به منم سربزن.
مادر جون فرشته مهربون
13 بهمن 93 13:53
سلام رادین کوچولو به علت کسالت کوتاه مدتی که داشتم نتوانسته بودم سری به تو بزنم. اکنون مثل همیشه در کنارت هستم. زیبا و دوست داشتنی و شیطنت های خودت را داری. عشق من دوستت دارم.
مامان نازیلا
پاسخ
مادر جون این شاا... همیشه شاد و سلامت باشید و سایتون بالای سر ما باشه.خیلی دوستتون داریم
خاله نیلوفر
13 بهمن 93 18:13
آقا رادین یلداتون مبارک با فک آبیتون خوش بگذره
مامان نازیلا
پاسخ
خاله نیلوفر مرسی که برای آقای فک آبی دعوت نامه فرستادید تا بیاد پیش من .خیلی دوست دارم
مامانی رادین
14 بهمن 93 1:11
سلآم عزیزم خوبید؟رادین جون خوبه؟ قند عسلم ماهگردت مبارک ایشالا 10000000000 ماهگردت و جشن بگیری.عاشق شیطنت توی چشمات تو عکس آخری شدم.دوستوووووون داریم نازیلا جون خصوصی تو چک کن
مامان مبینا
14 بهمن 93 19:26
چقد خوب ک بعد یه مدت طولانی اپیدید اخه دلم واسه رادین جونی حسابی تنگیده نازیلا جان وای ماشالله چقد شیطون بلا شده این وروجک خاله من قربونش برم اخه مبینا ما هم این مدلی میخوابه منم پاهاشو صاف میکنم اما چ فایده بازم جمعشون میکنه میگم نازیلا جون اگه واسه جیغای بنفش رادین جون راه حلی پیدا کردین ب منم بگو ثواب داره خواهرم خخخخخخخخخخ بوووووووس رادین جونم با اون خندهای ناز نازیت
مامان مهدیه
18 بهمن 93 1:02
ماشالا رادین خیلی نازهخدا حفظش کنه
مامان فرناز
3 اسفند 93 21:33
عزيزم خدا حفظش كنه اين رادين خوشمل رو
مهرنوش
31 تیر 94 2:52
سلام خیلی مفید بود ! به منم سر بزن
نسترن
1 مرداد 94 7:33
سلام عزیزم وب خیلی خوبی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی